Вітаю Вас Гость!
Субота, 20.04.2024, 16:36
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Друзі в Інтернеті

СОФТ

Погода

Відправити SMS

Годинник

КАЛЕНДАР

Плеєр

Міні-чат

Карта візитів

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Матеріали сайту

Додано коментарів: 30
Форум: 2/3
Фотографій: 287
Записів у щоденнику сайту: 4
Новин: 1
Завантажень із сайту: 122
Статей: 88
Сайтів у каталозі: 59
Оголошень: 18
Записів у гостьовій книзі: 10

Пошук

Каталог файлів

Головна » Файли » Каталог файлів » Мої файли

Інструкція по проведенню конкурсу Бобер у школі
[ Викачати з сервера (15.8 Kb) ] 18.10.2013, 00:03

Інструкція по проведенню конкурсу в школі

 

1.      Для проведення конкурсу Ви повинні отримати 7 листопада два пакети завдань у архівних файлах Beaver2013_6_11(для учнів 5-11 класів) та Beaver2013_2_5  (для учнів 2-5 класів) разом з шестицифровим кодом школи.

2.      З 8 листопада шкільні координатори встановлюють їх на шкільних комп’ютерах або роздають дітям для встановлення на домашніх комп’ютерах ( якщо вони будуть брати участь в конкурсі  вдома).

3.      Файл потрібно записати в окремій папці на жорсткому диску. Розархівовувати його потрібно у тій же папці. Перед розархівацією рекомендується зберегти копію початкового архіву у іншій папці (щоб в разі якоїсь помилки його можна було відновити). Зверніть увагу, щоб папки, де розміщені завдання, були доступні учням не лише для зчитування, а і для запису. Інакше файли відповідей учнів будуть порожні.

4.      Після розархівації в поточній папці утвориться  папка bebras2013_2_5 або  bebras2013_6_11. Вона міститиме паку data  та виконуваний файл Бобер. В папці data нічого змінювати не можна, вона забезпечує роботу програми. Можна запускати лише файл Bober.

5.      Учні повинні уважно ознайомитись з правилами конкурсу, які записані на перших сторінках цього файлу. Для цього їм дається можливість перед конкурсом.

6.      Для відкриття умов завдань потрібні паролі доступу. Районні координатори надсилають паролі шкільним координаторам 9 листопада. Паролі для обох пакетів різні.

7.      Конкурс для учнів 6-11 класів проводиться  10 листопада. Шкільні координатори роздають пароль учням о 10.00

8.       Конкурс триває з 10.00 до 11.30. Час на заповнення учнем електронної анкети не враховується. Зразу після завершення учні зобов’язані здати файли- відповіді (result*.bbr) шкільному координатору. Цей файл-відповідь записується автоматично зразу після виходу учнем з програми у трьох місцях (для надійності): у папці data,  у поточній папці і на робочому столі. Відповіді у файлі закодовані. Їх теж змінювати не можна, інакше файл не зчитається.

9.      Шкільні координатори збирають файли-відповіді всіх учасників. Якщо станеться малоймовірний випадок, що якісь файли матимуть однакову назву, можна дописати довільну цифру у назві одного з файлів. Якщо учні пишуть вдома, вчитель повинен визначити час і спосіб отримання паролів учнями (електронною поштою, телефоном чи з рук в руки) та доставки файлів відповідей  до школи, щоб ці учні не мали переваги у часі над іншими учасниками.

10.  Для учнів 2-5 класів конкурс проводиться 11 листопада у приміщенні школи. При великій кількості учасників допускається  проведення конкурсу у кілька змін.

11.   Файли-відповіді всіх учасників конкурсу  збираються у папку, назва якої – код школи, папка стискається і надсилається районному координатору 11 листопада.

    У цій же папці –список всіх учасників конкурсу від школи. Клас вказується лише    цифрою (тобто букви А,Б,В… - не потрібні). Бланк додається

12.  Копія цієї папки зберігається в школі.


Прохання до всіх, хто планує брати участь у конкурсі, подати заявки до осінніх канікул на поштову адресу sharkadij@i.ua (Шаркадій І.В.). Зразки заявки та квитанції про оплату прикріплені до цього повідомлення.

Категорія: Мої файли | Додав: Вчитель
Переглядів: 811 | Завантажень: 106 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]