Мої файли [80] |
Файли користувачів [26] |
Головна » Файли » Каталог файлів » Мої файли |
[ Викачати з сервера (15.8 Kb) ] | 18.10.2013, 00:03 |
Інструкція по проведенню конкурсу в школі
1. Для проведення конкурсу Ви повинні отримати 7 листопада два пакети завдань у архівних файлах Beaver2013_6_11(для учнів 5-11 класів) та Beaver2013_2_5 (для учнів 2-5 класів) разом з шестицифровим кодом школи. 2. З 8 листопада шкільні координатори встановлюють їх на шкільних комп’ютерах або роздають дітям для встановлення на домашніх комп’ютерах ( якщо вони будуть брати участь в конкурсі вдома). 3. Файл потрібно записати в окремій папці на жорсткому диску. Розархівовувати його потрібно у тій же папці. Перед розархівацією рекомендується зберегти копію початкового архіву у іншій папці (щоб в разі якоїсь помилки його можна було відновити). Зверніть увагу, щоб папки, де розміщені завдання, були доступні учням не лише для зчитування, а і для запису. Інакше файли відповідей учнів будуть порожні. 4. Після розархівації в поточній папці утвориться папка bebras2013_2_5 або bebras2013_6_11. Вона міститиме паку data та виконуваний файл Бобер. В папці data нічого змінювати не можна, вона забезпечує роботу програми. Можна запускати лише файл Bober. 5. Учні повинні уважно ознайомитись з правилами конкурсу, які записані на перших сторінках цього файлу. Для цього їм дається можливість перед конкурсом. 6. Для відкриття умов завдань потрібні паролі доступу. Районні координатори надсилають паролі шкільним координаторам 9 листопада. Паролі для обох пакетів різні. 7. Конкурс для учнів 6-11 класів проводиться 10 листопада. Шкільні координатори роздають пароль учням о 10.00 8. Конкурс триває з 10.00 до 11.30. Час на заповнення учнем електронної анкети не враховується. Зразу після завершення учні зобов’язані здати файли- відповіді (result*.bbr) шкільному координатору. Цей файл-відповідь записується автоматично зразу після виходу учнем з програми у трьох місцях (для надійності): у папці data, у поточній папці і на робочому столі. Відповіді у файлі закодовані. Їх теж змінювати не можна, інакше файл не зчитається. 9. Шкільні координатори збирають файли-відповіді всіх учасників. Якщо станеться малоймовірний випадок, що якісь файли матимуть однакову назву, можна дописати довільну цифру у назві одного з файлів. Якщо учні пишуть вдома, вчитель повинен визначити час і спосіб отримання паролів учнями (електронною поштою, телефоном чи з рук в руки) та доставки файлів відповідей до школи, щоб ці учні не мали переваги у часі над іншими учасниками. 10. Для учнів 2-5 класів конкурс проводиться 11 листопада у приміщенні школи. При великій кількості учасників допускається проведення конкурсу у кілька змін. 11. Файли-відповіді всіх учасників конкурсу збираються у папку, назва якої – код школи, папка стискається і надсилається районному координатору 11 листопада. У цій же папці –список всіх учасників конкурсу від школи. Клас вказується лише цифрою (тобто букви А,Б,В… - не потрібні). Бланк додається 12. Копія цієї папки зберігається в школі. Прохання
до всіх, хто планує брати участь у конкурсі, подати заявки до осінніх
канікул на поштову адресу sharkadij@i.ua (Шаркадій І.В.). Зразки заявки
та квитанції про оплату прикріплені до цього повідомлення. | |
Переглядів: 811 | Завантажень: 106 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |