Вітаю Вас Гость!
П`ятниця, 19.04.2024, 16:59
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Форма входу

Категорії розділу

Друзі в Інтернеті

СОФТ

Погода

Відправити SMS

Годинник

КАЛЕНДАР

Плеєр

Міні-чат

Карта візитів

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Матеріали сайту

Додано коментарів: 30
Форум: 2/3
Фотографій: 287
Записів у щоденнику сайту: 4
Новин: 1
Завантажень із сайту: 122
Статей: 88
Сайтів у каталозі: 59
Оголошень: 18
Записів у гостьовій книзі: 10

Пошук

Каталог статей

Головна » Статті » Новини ЗМІ

Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у початковій школі – це не данина моді, а необхідність сьогодення

Олена Дубовик: «Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у початковій школі – це не данина моді, а необхідність сьогодення»

 24 квітня 2012 року в рамках І Всеукраїнського з’їзду вчителів інформатики, проведеного у Київському міському будинку учителя, було розглянуто питання впровадження навчального предмета «Сходинки до інформатики» в початковій школі. Із доповіддю виступила Олена Анатоліївна Дубовик, начальник відділення науково-методичного забезпечення загальної середньої освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.

«Завдання сучасного загальноосвітнього навчального закладу - підготувати своїх випускників до самостійного життя в сучасному суспільстві. І починати цей процес потрібно з початкової школи, оскільки більшість дітей ознайомлюються з комп’ютером набагато раніше, ніж це їм може запропонувати навчальний заклад. Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у початковій ланці освіти – це не данина моді, а необхідність сьогодення», - наголосила вона.

За її словами, до розділу «Освітня галузь "Технології"» введено змістову лінію «Ознайомлення з інформаційно-комунікаційними технологіями» й визначено основні теми, які мають вивчати діти: «Комп’ютер та його можливості», «Інформація та інформаційні процеси» «Використання комп’ютера», «Комунікаційні технології». Під час вивчення курсу «Сходинки до інформатики» кожний урок проводиться із використанням комп’ютерів. Також програмою передбачено доступ учнів до глобальної мережі Інтернет. «Звичайно, є проблема і в забезпеченні комп’ютерами та спеціальними комп’ютерними меблями, що враховують вікові показники дітей. На початку 2011/2012 навчального року в Україні на 28 учнів припадав лише 1 комп'ютер. Для порівняння — у Європі та США в середньому на 5-7 учнів — 1 персональний комп'ютер. Хоча офіційна статистика свідчить, що понад 95% українських шкіл мають комп'ютери, втім, іноді вони є застарілими і не відповідають сучасним вимогам. Окремим питанням є підготовка вчителів початкової школи до впровадження курсу «Сходинки до інформатики». За словами Олени Дубовик, перед інститутами післядипломної педагогічної освіти постає завдання підготувати вчителів до впровадження курсу відповідно до методичних рекомендацій, розроблених Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти.

Постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 462 затверджено новий Державний стандарт початкової загальної освіти, впровадження якого розпочнеться з 1 вересня 2012 року. В основу нової редакції цього важливого документа покладено компетентнісний підхід до освіти молодших школярів. Зокрема, одним з ключових завдань початкової освіти визначено формування компетентності учнів із питань інформаційно-комунікаційних технологій.

Категорія: Новини ЗМІ | Додав: Вчитель (09.05.2012)
Переглядів: 916 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]