Мої статті [18] |
Новини ЗМІ [70] |
Головна » Статті » Мої статті |
У категорії матеріалів: 18 Показано матеріалів: 1-15 |
Сторінки: 1 2 » |
ЗАВДАННЯ ІІ-ГО ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ІНФОРМАТИКИ Закарпатська область, 27 листопада 2017 р. 8 – 9 класи ВКАЗІВКИ: ІІ етап олімпіади з інформатики проводиться в один машинний або безмашинний тур, який триває 4 астрономічні години. Основними результатами роботи учасника мають бути: При проведенні безмашинного туру: - стислий словесний опис алгоритму розв’язання задачі та призначення використаних змінних; - текст програми, що реалізує запропонований алгоритм, який може бути представлений блок-схемою або мовою програмування. За рішенням журі, розв’язок задачі, поданий лише у вигляді блок-схеми, може бути оцінений відсотком від максимального балу. При проведенні машинного туру: програма, що реалізує розроблений алгоритм розв’язку задачі на будь-якій мові програмування, передбаченій державною програмою курсу інформатики. Для введення даних та виведення результатів можна використовувати як консоль (клавіатура, монітор), так і зовнішні файли. Назви файлів та програм повинні складатись з слова Task та номера завдання, наприклад: зазначення назви програми – Program Task1; назва файлу – Task1.pas. Забороняється у іменах та у самих файлах використовувати прізвища, імена учасників та керівників, назви шкіл та іншу інформацію, як розшифровує авторство роботи (у тому числі переклади назв та іншого тексту). Дані вводяться з клавіатури або з файлу input.txt, виводяться на екран або у файл output.txt. Вказівки щодо назви папки для збереження файлів та її розміщення надає оргкомітет. Слід регулярно зберігати проміжні версії програм-розв'язків. Учасники олімпіади мають змогу ставити запитання щодо умов задач впродовж часу їх розв’язання. Запитання, що ставить учасник, повинні передбачати відповідь «Так» або «Ні». Користуватися власною літературою, друкованими або рукописними матеріалами, засобами комунікації (Інтернет, мобільні телефони і таке інше) заборонено. |
Усі підручники оновленні згідно навчальної програми рекомендованою Міністерство освіти і науки України. |
Доброго дня. Видавництво "ІТ-книга" запрошує взяти участь в інтерактивному конкурсі-квесті з інформатики "Айтішка" для учнів 5-7 класів (для всіх, а не тільки для користувачів електронного підручника). Основний етап конкурсу пройде 22 квітня (власне квест), а фінальний (змагання з програмування у Скретчі) - 13 травня. Квест відбуватиметься в режимі "ріал тайм". До фіналу вийдуть ті, хто пройде найбільше кімнат за 1,5 години. Завдання конкурсу базуються на матеріалі програми з інформатики для 5 класу. Переможець отримає цінний приз - планшетний ПК, а його вчитель - винагороду 1000 грн. Переваги порівняно з іншими відомими конкурсами (Бобер та ін.): - Конкурс базується на змісті саме навчального предмета інформатика, узгоджується з навчальною програмою. Повторення матеріалу у кінці навчального року буде корисно як учням 5 класу, які вчились практично без підручників, так і учням 6 та 7 класів. - Це справжнє змагання. Квест проводитиметься в режимі реального часу. Завдання публікуються в 15:00, а до 16:30 результат має бути введено в Google-форму. Тому всі учасники гарантовано будуть в рівних умовах. - Автоматична перевірка і жодної затримки з оголошенням результатів. Переможці оголошуються В ДЕНЬ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ. - Сама форма змагання - інтерактивний квест - дуже позитивно сприймається дітьми. - Реальні призи: учню-переможцю - планшет, а його вчителю - грошова винагорода 1000 грн. Сайт конкурсу:itknyga.com.ua. На ньому можна зареєструватися та пройти пробний квест. Участь у конкурсі не є обов’язковою. Шаркадій І.В. |
Навчальний календар на 2016 2017 навчальний рік . Канікули в 2016 2017 навчальному році |
Підсумки результатів олімпіад ІІ та ІІІ етапів у 2015-2016 навчальному році http://met-inform-uzh.ucoz.ua/iietap_olimpiad_v_uzhgorodi.ppt |
Автор(и): Н. В Морзе. О. В. Варна. В. П. Вембер, О. Г. Кузьмінська, Н. А. Саражинська |
Електронні версії шкільних підручників можна знайти і завантажити в багатьох місцях Інтернету, але будьте уважні, так як здебільшого посилання будуть непрямими, заплутаними або навіть шкідливими. В списку нижче підібрані найкращі безпечні сайти з підручниками, більшість файлів з яких доступні для прямого завантаження в форматах DjVu и PDF. Для перегляду підручників на пристроях з операційною системою Android рекомендується використовувати програму EBookDroid. Сайти активно змінюються і якщо не виходить знайти або нормально завантажити підручник з одного сайту, то спробуйте на іншому. |
ЗІППО - Частина І. Методологічний напрям проектування випускної роботи Частина ІІ. Підтеми для розгляду практичного – фахового застосування у випускній роботі ІІІ. Тематика випускних робіт при викладанні інформатики в 9 класі |
Посилання на основні документи. |
Посилання на форуми, де обговорюються "навколощоденникові" питання. |
Системные программы Офисные программы Программы для работы с Интернет Мультимедиа программы и другие. |
затверджений Національною експертною комісією України |
У даний час спостерігається збільшення впливу медіа-технологій на людину. Особливо це сильно діє на дитину, яка з великим задоволенням подивиться телевізор, ніж прочитає книгу |
Останніми роками українські школи накрила хвиля підліткового насильства
особливого гатунку: на камери мобільних телефонів діти знімають побиття
однолітків, знущання з вчителів, бездомних і тварин. Ця проблема є
однією з найактуальніших на усьому пострадянському просторі, в Європі й
за океаном. Жорстокі розваги неповнолітніх набули загрозливо масового
характеру, вийшли за межі звичайних хуліганських атак і впритул
наблизилися до «недитячого» криміналу. УКРАЇНА. Травень 2007 року Міністр освіти і науки України Станіслав Ніколаєнко видав наказ «Про використання мобільних телефонів під час навчального процесу» (№ 420 від 24.05.2007 року). Цей документ з 1 вересня 2007 року забороняє і дітям, і дорослим, котрі, відповідно, навчаються і працюють у загальноосвітніх школах та професійно-технічних навчальних закладах використовувати мобільні телефони під час занять. Наказ виданий відповідно до рішення колегій МОН України, МВС України, Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту – з метою підвищення рівня організації навчально-виховного процесу. |