Каталог статей
Тематика випускних робіт вчителів інформатики
Тематика випускних робіт вчителів інформатики
Частина І. Методологічний напрям проектування випускної роботи
- Розвиток творчих здібностей школярів на уроках інформатики.
- Організація самостійної роботи школярів на уроках інформатики.
- Інтерактивні методи навчання школярів на уроках інформатики.
- Диференційований та індивідуальний підхід при викладанні інформатики.
- Особистісно орієнтована технологія навчання при викладанні інформатики.
- Технологія розвивального навчання при викладанні інформатики
- Нові інформаційні технології навчання.
- Активізація пізнавальної діяльності школярів на уроках інформатики
- Технологія організації групової навчальної діяльності школярів при викладанні інформатики.
- Технологія саморозвитку при викладанні інформатики.
- Технологія навчання як дослідження при викладанні інформатики.
- Педагогічна технологія «Створення ситуації успіху» при викладанні інформатики.
- Технологія колективного творчого навчання і виховання при викладанні інформатики.
- Усні вправи як один із засобів розвитку мислення школярів при вивченні інформатики.
- Технологія уроків узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок школярів при вивченні інформатики.
- Особливості застосування проблемного методу при викладанні інформатики.
- Управління розумовою діяльністю учнів на уроках інформатики.
- Елементи творчості на уроках інформатики.
- Міжпредметні зв’язки на уроках інформатики.
- Факультативна і позакласна робота з інформатики.
- Дослідницька діяльність на уроках інформатики.
- Активізація навчальної діяльності учнів на уроках інформатики.
- Евристичні і нестандартні підходи при викладанні інформатики.
- Компетентнісний підхід на уроках інформатики.
Частина ІІ. Підтеми для розгляду практичного – фахового застосування у випускній роботі
- Роль і місце пропедевтичного курсу «Сходинки до інформатики» для учнів початкової школи.
- Особливостi вивчення теми «Служби Інтернету. Електронна пошта».
- Особливостi вивчення теми «Служби Інтернету. Інтерактивне спілкування».
- Особливостi вивчення теми «Робота з веб2-спільнотами».
- Особливостi вивчення роздiлу «Створення, публікація та підтримка веб-ресурсів».
- Особливостi вивчення роздiлу «Основ комп’ютерної графіки».
- Методика навчання учнів «Основ веб-дизайну».
- Методика навчання учнів «Основ Інтернету».
- Методика навчання учнів «Основ візуального програмування».
- Методика навчання учнів «Основ створення комп’ютерних презентацій».
- Методика навчання учнів «Основ комп’ютерної безпеки».
- Методика навчання учнів розділу «Системи обробки табличної інформації».
- Методичні аспекти викладання баз даних у шкільному курсі інформатики.
- Апаратне забезпечення сучасних комп’ютерів.
- Використання мультимедійних і комунікаційних технологій в освіті.
- Локальні та глобальні мережі.
- Операційні системи. Методика вибору операційної системи в школі.
- Адміністрування локальної мережі.
- Методика ознайомлення учнів з основними сервісами Інтернет
- Методика вивчення мов програмування (на прикладі ТР, С++).
- Об’єктно-орієнтовані мови програмування (на прикладі DELPHI, VISUAL BASIC).
- Офісне програмування.
- Основи програмування HTML.
- Пропедевтика курсу інформатики і міжпредметні зв’язки.
- Організація проектної діяльності учнів в курсі інформатики.
- Використання сучасних мультимедіа-засобів в загальноосвітньому процесі навчального закладу.
- Організація конкурсів з інформатики.
- Особливостi вивчення роздiлу «Операційні системи».
- Основнi вимоги до вивчення теми «Основи алгоритмізації».
- Роль пропедевтичного курсу «Сходинки інформатики» та «Інформаційна культура» в початкових класах.
- Особливості комп’ютерного забезпечення урокiв інформатики полiпшенню стану її вивчення
- Роль технiчних засобiв навчання пiд час вивчення курсу інформатики..
- Методика використання навчальних i контролюючих програм з курсу інформатики.
- Вивчення матерiалу з інформатики укрупненими блоками; доцiльнiсть чи
недоцiльнiсть застосування «укрупнених блокiв» пiд час повторення
матерiалу.
- Особливостi вивчення роздiлу «Глобальна мережа Інтернет та її можливості».
- Розвиток логічного мислення учнів засобами інформатики
- Робота з обдарованими учнями на уроках інформатики
- Питання підготовки учнів до участі у різного роду змаганнях: олімпіадах, МАН, турнірах
- Розв’язок задач підвищеного рівня з програмування.
- Методичне забезпечення уроків інформатики в умовах профільного навчання.
- Особливості використання комп’ютерних мереж на уроках інформатики.
- Методичні аспекти контролю знать учнів з інформатики.
- Особливості проведення інтегрованих уроків з інформатики.
- Проблеми тестування навчальних досягнень учнів.
- Особливості викладання візуальних мов програмування.
- Методика навчання учнів роботі з електронною поштою.
- Актуальні питання адміністрування вчителем інформатики комп’ютерного класу.
- Особливості підготовки комп’ютерних презентацій при проведенні уроків з різних шкільних предметів.
- Нетрадиційні форми проведення уроків інформатики.
- Нестандартні завдання та їх розв’язання з різних тематичних блоків шкільного курсу інформатики.
ІІІ. Тематика випускних робіт при викладанні інформатики в 9 класі
- Вплив можливостей мережі Інтернет на виховну спрямованість уроку інформатики в 9 класі.
- Диференційоване навчання учнів і розвиток індивідуальних здібностей при викладанні інформатики в 9 класі.
- Елементи розвивального навчання на уроках інформатики в 9 класі.
- Особистісно орієнтоване навчання та виховання учнів в процесі викладання інформатики в 9 класі.
- Інноваційні технології навчання інформатики в 9 класі.
- Методика вивчення розділу «Інформація. Інформаційні процеси та системи» в шкільному курсі інформатики 9 класу.
- Методика вивчення розділу «Апаратне забезпечення інформаційних систем» в шкільному курсі інформатики 9 класу.
- Методика вивчення розділу «Системне програмне забезпечення» в шкільному курсі інформатики 9 класу.
- Методика вивчення розділу «Службове програмне забезпечення» в шкільному курсі інформатики 9 класу.
- Методика вивчення розділу «Комп’ютерні мережі» в шкільному курсі інформатики 9 класу.
- Методика вивчення розділу «Основи роботи з текстовою інформацією» в шкільному курсі інформатики 9 класу.
- Методика вивчення розділу «Комп’ютерна графіка» в шкільному курсі інформатики 9 класу.
- Cтворення дидактичних матеріалів за допомогою програми Microsoft Word та методика їх використання.
- Cтворення дидактичних матеріалів за допомогою програми Microsoft Excel та методика їх використання.
- Методичні рекомендації щодо розв’язання олімпіадних завдань з інформатики в 9 класі.
- Методика розв’язання задач підвищеної складності в курсі інформатики в 9 класі.
- Нетрадиційні форми проведення занять з інформатики в 9 класі (опис власного досвіду вчителя).
- Організаційні форми навчання обдарованих дітей з інформатики в 9 класі.
- Організація роботи зі слабовстигаючими учнями на уроках інформатики в 9 класі.
- Оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики в 9 класі.
- Позакласна робота з інформатики та розвиток творчих здібностей учнів 9 класу.
- Розвиток пізнавальної діяльності учнів на уроках інформатики в 9 класі.
- Тестування як форма оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики в 9 класі.
- Традиційні та інноваційні методи навчання при викладанні інформатики в 9 класі.
|
Джерело: http://www.zakinppo.org.ua/2010-06-02-07-15-08/informatika/944-tematika-vipusknih-robit-vchiteliv-informatiki |
Категорія: Мої статті | Додав: Вчитель (12.03.2013)
|
Переглядів: 2389
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]