Вітаю Вас Гость!
Четвер, 01.10.2020, 17:26
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Форма входу

Друзі в Інтернеті

СОФТ

Погода

Відправити SMS

Годинник

КАЛЕНДАР

Плеєр

Міні-чат

Карта візитів

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Матеріали сайту

Додано коментарів: 30
Форум: 2/3
Фотографій: 287
Записів у щоденнику сайту: 4
Новин: 1
Завантажень із сайту: 122
Статей: 88
Сайтів у каталозі: 59
Оголошень: 18
Записів у гостьовій книзі: 5

Пошук

Каталог файлів

Головна » Файли » Обмін досвідом роботи » Досвід роботи вчителів інформатики Ужгорода

У категорії матеріалів: 13
Показано матеріалів: 1-13

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

При вивченні інформатики у 8 класі можна виокремити 3 основні напрями: 

фундаментальні наукові поняття (теми «Кодування даних» і «Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера»);
•інформаційні технології (теми «Опрацювання текстових даних», «Опрацювання об’єктів мультимедіа» і частково «Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора»);
•основи алгоритмізації та програмування (теми «Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування», «Алгоритми роботи з об’єктами та величинами» і частково «Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора»).

Досвід роботи вчителів інформатики Ужгорода | Переглядів: 334 | Завантажень: 17 | Додав: kissyura0535 | Дата: 24.10.2016 | Коментарі (0)

Задача отримання максимального прибутку.

Конфетна фабрика використовуючи три види сировини, виробляє цукерки трьох видів. За продаж 10 кг цукерок можна одержати  прибуток  зазначений в таблиці 1. Потреби в ресурсах та їх запаси наведені також в таблиці 1. Визначити оптимальну кількість виробництва що дозволяє отримати максимальний прибуток.

Досвід роботи вчителів інформатики Ужгорода | Переглядів: 313 | Завантажень: 13 | Додав: kissyura0535 | Дата: 24.10.2016 | Коментарі (0)

Scratch – це графічна мова, що дозволяє керувати діями (операціями) та може поєднувати різні медіа об’єкти.

Досвід роботи вчителів інформатики Ужгорода | Переглядів: 360 | Завантажень: 43 | Додав: kissyura0535 | Дата: 19.02.2015 | Коментарі (0)

Автор - Шевера Катерина Шандорівна, вчитель інформатики ЗОШ І-ІІІ ступерів № 15 м. Ужгорода.
Урок проведено для методоб'єднання вчителів інформатики м. Ужгорода 11.10.2012 р.
Досвід роботи вчителів інформатики Ужгорода | Переглядів: 2287 | Завантажень: 632 | Додав: Вчитель | Дата: 09.12.2012 | Коментарі (0)

Використовувалась вчителем ЗОШ № 10 Фозекош І. Г. під час виступу на засіданні методоб'єднання вчителів інформатики м. Ужгорода 22. 03.2012 р.
Досвід роботи вчителів інформатики Ужгорода | Переглядів: 1178 | Завантажень: 312 | Додав: Вчитель | Дата: 27.03.2012 | Коментарі (0)

Урок провела вчитель ЗОШ № 10 Фозекош І. Г. для методичного об'єднання вчителів інформатики 22.03.2012 р.
Досвід роботи вчителів інформатики Ужгорода | Переглядів: 3121 | Завантажень: 658 | Додав: Вчитель | Дата: 26.03.2012 | Коментарі (0)

Урок провела вчитель ЗОШ № 12 Маточка А. О. у рамках методичного об'єднання вчителів інформатики 15.12.2011 р.
Досвід роботи вчителів інформатики Ужгорода | Переглядів: 1990 | Завантажень: 272 | Додав: Вчитель | Дата: 18.03.2012 | Коментарі (0)

Урок було проведено вчителем Німець О.І., ЗОШ № 16, для методоб'єднання вчителів інформатики 20.10.2011 р.
Досвід роботи вчителів інформатики Ужгорода | Переглядів: 2143 | Завантажень: 384 | Додав: Вчитель | Дата: 18.03.2012 | Коментарі (0)

Урок узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок
Досвід роботи вчителів інформатики Ужгорода | Переглядів: 2500 | Завантажень: 367 | Додав: tanya | Дата: 15.10.2010 | Коментарі (0)

ТЕМА. ПАМ’ЯТЬ КОМП’ЮТЕРА МЕТА. Узагальнення та систематизація знань учнів про пам’ять ЕОМ; виявлення рівня оволодіння головним матеріалом по темі; розвиток елементів творчої діяльності, просторового уявлення; розвиток самоконтролю; стимулювання учнів к подальшому поглибленню своїх знань. ЗНАТИ ТА ВМІТИ. ЗНАТИ види пам’яті ЕОМ та їх призначення; головні пристрої ЕОМ для роботи з інформації; правила ТБ. ВМІТИ розпізнавати види пам’яті ЕОМ; розрізняти пристрої вводу-виводу інформації; підготувати робоче місце. Навчальні посібники та матеріали; робочій зошит, картки-завдання, таблиця "Структурна схема ЕОМ”. Тип уроку. Узагальнення та систематизація знань.
Досвід роботи вчителів інформатики Ужгорода | Переглядів: 952 | Завантажень: 291 | Додав: kissyura | Дата: 05.05.2010 | Коментарі (0)

Тема. Побудова симетричних малюнків у графічному редакторі Мета. Формування вмінь і навичок будувати симетричні малюнки в графічному редакторі, повторити з учнями основні інструменти графічного редактора. Розвивати увагу та зосередженість, навики роботи з мишкою. Виховувати наполегливість, алгоритмічне мислення. Тип уроку. Урок-гра
Досвід роботи вчителів інформатики Ужгорода | Переглядів: 1086 | Завантажень: 430 | Додав: kissyura | Дата: 05.05.2010 | Коментарі (0)